Själv åker jag ut på turné

Godmorgon!
Det kommer bli en grymt dålig uppdatering denna veckan, bara så att ni vet!

Turnén går helt underbart bra!
Jag måste ju säga att jag och Catrin är sjukt grymma confrancieér!
Igår hade vi två konserter på flora i sjöbo och sjöbopubliken var så sjukt jäkla bra!
Sen blev det ystad.
Inte alls bra.
Men man måste hålla modet uppe!
Idag ska vi ha ännu en konsert i ystad och jag fick en timmes sovmorgon. Love it!
Känner mig ganska utsoven, faktist!
Jag har även märkt att det är sjukt skönt att gå i klänning i skolan.
Så det kommer jag göra nu ett tag!
Kanske.
Nej, nu ska jag gå i duschen och sen blir det att sminka sig!
Fridens!

Till alla ni som är med på turnén, ni är så sjukt duktiga! Keep it going!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Såhär snygga är vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0