Born to be Alive

Just nu är jag och pojkarna i ystad hos min faster.
Vistte inte riktigt hur jag skulle kunna passa huset samtidigt som jag skulle passa barnen, så jag slog ihopa det. så nu passar jag barnen i min fasters hus!
Dom har det jättebra här och dom tycker det är roligt!
Ska försöka på tag på syster i morgon så kan jag och pojkarna kanske ta tåget till syster i morgon och sen på kvällen få jag åka hem hit igen och städa och packa och ha en fet sovmorgon på fredag eftersom då får jag ju sticka till skolan.
Får ta och ringa henne i morgon om hon inte läser detta innan vill säga.
Ja, Anton och Alvin har snott min data så jag har ingen chans att ha den själv.
Eller, jo. Jag snodde den nu i 5min.
Så jag sitter och tittar på the hills samtidigt som jag skriver på boken.

Nu blir pojkarna otåliga här.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Alma

sv: Okej :) Roligt! :D



Du råkade skriva din blogg fel i förra kommentaren. du råkade skriva elovksy iställer för elovsky, men jag hittade dig iallfall, som tur var! :)

2009-10-07 @ 21:12:03
URL: http://lloki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0