Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom vara kvar.

Hejsan!
Jag har märkt att det inte är bra att jag går och lägger mig klockan 1-2 på natten, eftersom jag sover till tio dagen efter.
Det komemr bli jobbigt när skolan börjar igen.
Uschamaja!
Jaha, Och som vanligt när jag har lov så har jag först ingenting planerat, men när veckan väl börjar så har jag fullt upp.
Jag hade ingenting planerat denna veckan, men nu har jag kyckats få fullt upp!

Måndag: Hämta tabletter,tvätta och städa.
Tisdag: Tvätta, hälsa på Allis med min faster.
Onsdag: Natte kommer, på eftermiddagen blir det Ug.
Torsdag: Klippning och kanske jobb?
Fredag: Shopping och på kvällen blir det halloweenfest!
Lördag: Leka en stund med mathilda, sen får jag se när jag åker hem!
Söndag: Vila!

Så ja, det blir en del ändå!
Jag längtar tills i morgon!
Jag har inte träffat Nathalie på fritiden på över ett år och det är verkligen hemskt eftersom vi faktist är bästa vänner. Men i morgon, då jäklar! Sen drar vi till ug och då får jag träffa ännu fler kompisar.
Vem vet, jag kanske slår killarna i biljard även denna veckan!

Njae, nu ska jag hitta på något annat!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0