fight like a brave

Godmorgon!

Jag förstår mig inte på dessa himla bloggbråken. Jag har aldrig gjort det och jag kommer nog aldrig göra det heller.
Jag menar, varför ska man klanka ner på en hel folkgrupp som tex emos eller fjortisar eller vad som helst som sticker ut?
Man kan hitta negativa saker och sidor hos alla men vad folk glömmer är att man kan hitta precis lika mycket positiva saker och sidor.
Många är så fruktansvärt negativa.
Jag kan ju säga att jag också har mina dagar då jag känner för att skrika ut till alla vilka jävla idioter de är, men jag gör inte det. jag håller det för mig själv.
För jag tänker inte bli någon sån som blir bitter och sur.

Det finns något vackert hos alla.
Jag har en sån blandad kompiskrets och det är jag glad för!
Jag har fjortisar,emos,homosexuella och allt möjligt.
Och jag älskar er alla!

Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0