Heal the world

Haj haj!
Dålig uppdatering, i know. Sorry.
Allt är bra här!
Sitter hemma hos min syster och tittar på idol.
Det är Michael Jackson-tema!
Det roliga är att när Anna var hemma hos mig förra fredagen och tittade på idol,
så sa jag innan det började att dom säkerligen skulle ha ett michael jackson-tema snart. och där ser man!
Det skulle dom visst.
Jag är synsk, tror jag!

I morgon ska jag hem.
har varit här sen igår för att min svåger är och jagar, så jag har hjälpt syter med barnen.
Eller, ja.
Jag har mest legat med Allis i famnen.
Jag råkade somna med henne för nån timme sen.
Vi tog en gemensam powernap.
Det var gutt!
Så nu är jag pigg!

Nej, nu blir det en kopp te och mer idolmys!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Sarah

du är sämst på att uppdatera :(

2009-10-19 @ 17:54:23
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0