Hell

God kväll!
Nu är det äntligen helg och denna helgen följs av en veckas lov.
Precis nu när jag har börjat få tillbaka min skolanda igen!
Men men,
Helgen bjuder inte på mycket. Blir väl pluggning och städning för det mesta.
Ikväll har mina föräldrar sina 4 bästa vänner här på middag , så vi äter och dricker gott!
Senare blir det väl lite buzz-spelande med!

Och själva veckan har väl inte så mycket att erbjuda heller.
Kanske blir lite jobb om jag har tur. Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Får väl träffa lite kompisar och så. Och sen på fredag är det haloweenfest!
Ska bli galet kul!

Denna veckan har varit väldigt konstig.
Den började bra, men långsamt och slutade ganska dåligt och snabbt.
Men idag har det varit jättebra!

Nu ska jag gå ner och äta.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0