Hop a plane

Det finns en tjej i tvåan på estet som inte vågar byta om bland de andra tjejerna i omklädningsrummet för att det finns en tjej som är gay i samma klass och nån som är bisexuell och hon är rädd att dom ska kolla in henne.
Sjukt, eller hur?
Det var en av anledningarna till att jag aldrig sa något om att jag var gay/bisexuell.
För att jag var så himla rädd att just något sånt här skulle hända.
Nu drabbar ju inte detta mig överhuvudtaget och jag har aldrig fått någon hemsk kommentar eller fått reda på något sånt här liknande och det är jag faktist chokad över. Men sen har jag ju många år kvar att leva, förhoppningsvis, så jag kommer ju säkert vara med om något senare i livet.
Det enda som var riktigt jobbigt var ju just det att min mamma inte accepterade det, men vad kan jag göra åt det?
Ska jag leva ihop med en lögn och i en lögn hela mitt liv för att passa alla runt omkring mig?
Absolut inte.
Jag kan säga att jag hade gärna varit straight, men nu är det ju inte så.

Men jag mår så himla dåligt när jag får reda på såna här saker.
Fan, utrota homofobism på direkten!

Kommentarer
Postat av: Sarah

det är ju hur sjukt som helst :S

jag har aldrig förstått mig på homofober. =/

I LOVE YOU, Gaywoman!

2009-10-13 @ 23:08:29
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Kady

Det är helt jäkla sjukt, J och jag kan känna oss ganska så träffade.,

Jag menar, det var samma sak på min förra skola, fick fan bytade om på toan för folk trodde att man skulle kolla in de.

Bara för att man är gay/bi, kollar man inte in alla av samma kön som en själv!

Så wroooong!

2009-10-19 @ 16:01:36
URL: http://katjastridsbergvolmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0