I'm good

Hej hej!

Så, nu har jag precis kämpat mig ur några timmar av ångest och nu är jag fit for fajt igen!
Snart ska jag ta en runda och städa ordentligt här.
Och sen blir det att skrvia i boken.
Idag vill jag nog skriva om Sarah & Jimmy och frans eller om min syster.
Har precis gjort en kopp the och jag tror även att jag ska ta och skära upp en pomelo och sitta och smaska på det!

Jag saknar min syster jättemycket idag.
Hon hörde av sig via facebook och jag kände hur en stor klump samlades i magen och saknaden slog mig som ett slag i magen.
Har inte träffat henne på ca 3 veckor tror jag att det är. Kanske till och med mer.
Och det är väldigt jobbigt, eftersom jag brukar träffa henne i alla fall en gång i veckan.

Just det!
Jag har väl inte berättat att jag äntligen har fått tillbaka min egna data igen!
Så himla skönt!
Det som är lite tråkigare är ju att jag inte har kvar mitt officepaket mer som jag fick av Jihad (jennas pappa)
Det försvann när dom ominstallerade datan.

Men jag har något som heter openoffice så jag får väl ge mig på det och försöka arbeta med det i stället.

Nej, nu måste jag kila.
Just nu är mitt humör på topp så jag får passa på!

Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0