Lonely

God kväll!
Sorry för den extremt dåliga uppdateringen.

Igår packade vi barnens blixten mcqueen-väska och gick vi till min skola.
Barnen ville dit igen.
Dom tyckte att det var superkul där, så vi stack dit.
Sen kom syster och det nya stjärnskottet, Allis och hämtade oss och sen körde vi hem till dom i gärsnäs.
Och där stannade jag i några timmar, sen blev det tåget hem mot ystad igen, själv.

Och när jag väl kom hem så packade jag en del och sen gick jag i princip och la mig.

Idag vaknade jag en halvtimme innan jag egentligen behövde gå upp så jag gick upp och packade lite till.
Sen blev det skola.
och sen var det att cykla hem igen, packa,dammsuga och torka av.
Och sen fick jag skynda mig till bussen.
Jag var fullpackad av saker!
En gitarr på ryggen,en tung väska i varje hand och sen min skolväska på axeln.
Jag gjorde ju inte den smidigaste entrén i bussen kan jag ju säga...
Sen kom jag hem och mor och far åkte, så var jag själv.
Sen kom Anna och vi glodde på idol tillsammans och för en stund sen körde hon också hem.

Så nu ligger jag här, i min egna säng(GUTT)!

I morgon hade jag bara tänkt att ta det lugnt och ta hand om mig själv och ha ett O.C-maraton!
Men du, syster.
Om du vill ha lite avbelastning för dig och Allis så kan jag ha Anton och Alvin här om du vill.
Jag är ändå själv =)

Nej, sova.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0