Mr.rock and roll

Haj!
Nu har jag äntligen kommit hem från skolan efter en kort dag.
Började klockan 8 och slutade klockan 11.10.
Hade redovisning. det gick väl bra.
Sen var det matte. det gick inte bra..
Sen ville Emma fota mig och det fick hon så gärna!
Och sen tog jag bussen hem.
Mor och jag körde in och handlade, så nu har jag lite mat tills jag ska vara hos min faster.
Åker ju dit i morgon.
Så nu håller jag på att städa och packa och tvätta och eldar i spisen och allt vad jag gör. hujamaja!
Dagen ska avslutas med en varm dusch och sen ska jag smörja in mig med en ny body lotion som jag har köpt idag och sen ska jag lägga mig i sängen och titta på idol och O.C.
Och sen i morgon är det sovmorgon!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0