shorline

Godmorgon!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen haft fullt upp!
I tisdags fick jag ett ryck att åka in till ystad klockan 6 på kvällen.
Där mötte jag upp Mathilda på ug.
Vi satt där ett tag och sen tyckte jag att vi kunde våldgästa Elias.
Så det gjorde vi med!
När vi väl kom dit , så var även Emma,Frida,Hjalmar och Klara(färdiga,gå) där!
Vi stack och hyrde film och dom andra köpte godis och sen bar det av hem till Elias igen.
Vi såg på "the haunting in conneticut" som jag har sett 4 gånger innan, men jag var lika rädd som första gången och jag höll på att krama sönder Elias hand, eller rättare sagt hela han, för jag hade ben och allt om honom. Men han var nog själv lite rädd tror jag!
Klara satt och vibrerade av rädsla!
Efter filmen satt vi mest och snackade och sen blev det bus!
Jag och Mathilda började dra oss hemåt vid halv 2 tiden.
På vägen hem öppnade jag mig som jag aldrig gjort för någon och vi pratade på en väldigt djup nivå och det slutade med att vi stod och kramade varandra och storgrät, bägge två.
Det bästa med Mathilda är att hon verkligen förstår mig och hon vet precis vad jag snackar om.
Och det är det inte många som gör, så det betyder så otroligt mycket för mig!
Vi kom hem till henne och jag somnade medans Mathilda snackade med mig. Vaknar av att hon knäar mig och sen fortsätter hon snacka, vilket gjorde att jag somnade ännu djupare.

Igår vaknade jag klockan 11 och Mathilda vaknade när jag skulle göra min smidiga "Komma ur sängen på morgonen á la Elin"
Jag gick ner och satte mig vid tv och efter en stund kom Mathilda med.
Hon såg ut som ett ösregn och sa " Jag brukar gå upp vid 2" , så då förstod jag varför hon såg ut som 7 svåra år.
Sen åt vi frulle och läste tidningen och sen fick jag ta bussen vid halv 2.
Jag hann bara vara hemma i ungefär 2-3 timmar, sen kom natte och vi drog in till Ug igen!
Ylva,Emma,Natte och Elias tvingade upp mig på scen så jag spelade och sjöng lite och sen var det dags för mig och Natte att åka hem igen.
Precis innan vi gick sa Peter, han som håller i Ug " Fan, du är ju sjukt grym! Du får komma hit varje Onsdag och spela!"
Jag bara log och sa kanske det och sen sa jag hejdå till alla och gick mot bussen.
Jag och natte stod och sjöng vid bussen och vi kom på att vi kunde ha en egen show, bestående av bara oss två.
Jag hoppa av hemmavid och natte åkte vidare in till sjöbo.
Det var mycket roligt att få träffa henne igen.
Har inte umgåtts med henne på mer än ett år och det är ju rent bedrövligt!
När jag väl kom hem så satt jag i köket och pratade med mor och drack kaffe.
Jag tycker det är så sjukt mysigt när min pappa är borta och det bara är mor och jag hemma!Det liksom en helt annan stämning här hemma då!
Ja, sen kom grannen och jag gick in på rummet och tittade på film och pratade med kompisar.
Somnade vid ett tiden.
Vaknar upp mitt i natten av att två katter fightas på terassen. Det var ett jävla liv!
Somnar om och vaknar upp klockan 9, och beslutar mig för att gå upp.
Och denna dagen ska bjuda på pluggning och klippning!

Så, nu tycker jag att jag har varit duktig och uppdaterat.
Eller hur, Sarah? ;)

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.



Kommentarer
Postat av: Sarah

duktig flicka elin :D

fortsätt nu och uppdatera ;D

2009-10-29 @ 11:58:24
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: mathilda

<3

2009-10-29 @ 15:43:13
URL: http://halvljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0