Stackars

Jag sitter och tänker på olika länkar.
Inte internetlänkar, utan länkar mellan olika människor.
Man träffar nya människor hela tiden och skapar nya länkar.
Och man hittar nya länkar mellan alla.
Man brukar ju säga att det är en liten värld vi lever i, och jag kan inte annat än att hålla med.
Men när en länk blir bruten så kan så kan även andra länkar bli brutna.

Jag vet själv att när min mormor levde så träffade jag mina mostrar ganska mycket.
Men när min mormor (länken) dog för snart 3 år sen, så har jag kanske träffat mina mostrar 3 gånger, knappt.
Det är hemskt att det ska behöva bli så.

Jag sitter och funderar på vilka länkar jag har och vilken länk jag själv är och hur det hade blivit om man hade tagit bort länkar och sånt.
Och jag kan ju säga att jag blir galen av att sitta och tänka på detta hela tiden.

Uh!

Kommentarer
Postat av: Da Big Brother

jag anser att istälet för att tänka på det som varit och undra hur det skulle blivit och ångra sånt man inte gjorde osv, så är det nycket bättre att värdera det man har och se vad man kan göra med det istället. skulle jag bekymra mig över allt som varit och saker jag gjort och inte gjort så skulle jag bli dum i huvudet. Man måse förlåta sig själv och andra. var glad och nöjd med livet som vi lever här.... (och vad hade detta med länkar att gjöra undrar jag nu?)

2009-10-19 @ 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0