The kids are alright

Godmorgon!!
Ni får verkligen ursäkta att jag inte är så duktig på att uppdatera dessa dagarna,
men barnen håller mig underhållna.
Men jag har lärt mig att jag inte ska proppa dom fulla med godis, då håller dom sig ganska lugna.
Annars är dom som små duracellkaniner..
Ja, vaknade i morse av att Alvin låg och pillade mig i håret och viskade till mig..
Så jag har förmodligen gått i sömne inatt och hämtat han.
Ja, och det visar sig nu att jag även har skickat sms i sömne.
Herregud, helt galet detta ju!

Igår fick jag träffa min nya lilla systerdotter!
Dom har även bestämt namn till lillan. Hon ska heta Alice.
Jag tyckte att Alva hade passat henne, men Alice blev det!
Jag blev helt såld på henne.
När jag höll henne i famnen så låg hon och tittade på mig och jag på henne.
Sen kunde jag inte slita blicken från henne.
Lilla Alice.

När jag väl skulle sova så började jag tänka framåt i tiden.
När hon blir större och får långt hår och hon vill att moster ska kamma det.
Och när hon blir ännu äldre och börjar hålla på med pojkar.
Och när hon börjar få problem med massa saker.
Tur att hon kommer ha sin moster då!
Åh, alice!
Din moster är redan helt såld på dig.

Sötunge!

Ja, idag ska jag ju självklart passa barnen , men det är ganska lätt. Jag har laddat ett usb minne med massa bamse,scooby doo och familjen flinta och sen sätter man in den i dvd:n så är dom underhållna under hela dagen.

Så jag ska väl städa lite hade jag tänkt.

Ståda ordetligt på mitt rum och kanske tvätta lite och städa i min garderob.

Men helst av allt vill jag bara kela med Alice.

Älskade ungar....

Fridens!
Tro.hopp.kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0