The things i've done

Detta visste ni inte om mig! (jo, vissa vet)

* Jag sover otroligt oroligt. Kan vakna upp till 10 gånger per natt.
* Jag går i sömne. Och inte bara det. jag gör saker i sömne med. Kan gå och lägga mig i ett annat rum,tända ljus och lampor, skicka sms och jag pratar oerhört mycket i sömne med!
* Jag har tvångstankar. Jag har ett slags sätt att gå på olika golv. Är det plattor så måste jag gå med en ruta mellan varje steg. Missar jag så måste jag byta fot. Detta är väldigt jobbigt om man går och pratar med någon samtidigt.
* Jag är fruktansvärt djurvänlig.
* Jag är duktig på att hålla hemligheter
* Jag har väldigt svårt för att öppna mig för folk. Det finns ingen som vet allt om mig, förutom jag själv.
* Och då förstår ni också att jag har väldigt svårt att lita på folk.

Puh!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0