Are we humans or are we dancers?

God morgon!
Vilket grått och mysigt väder det är idag!
Igår gick jag ut på promenad i ca en timme, sen stack jag hem till Mathilda. Hennes mamma bjöd på middag och på fruktsallad. Jag fick även 2 nya polare. En som heter wilma som är 3 och hennes lillebror Mollvin som är typ 1. Det är mathildas syskonbarn.Jag lyckades charma in mig hos dom riktigt mycket. Vi satt och tittade på idol och snackade allihopa ( jag snackade dock mest med Wilma. jag lärde henne att klicka. så jäkla grym!)

Efter idol stack jag hem och chillade. Tittade på O.c och på men in black 2.
Sen tog jag en dusch och somnade.

Idag ska jag förmodligen leka med mathilda igen.
Måste dock till willys och handla frulle.

nej, skriver kanske mer senare idag.
Fridens!
Tro.hopp.kärlek.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Klicka? wootxD



btw Molwin stavas Molwin tänker eller ja det tror jagxD

2009-09-27 @ 00:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0