Back in black

Hallå där!
Just nu sitter jag hemma på gråstorp för ett litet tag.
Ska in till ystad igen , men jag behövde hem om.
Saknade mor och hundarna för mycket.
Sen behövde jag hämta lite saker och tvätta lite med.
Men sen är det tillbaka till ystad igen.

Så skönt det är att vara hemma igen.
Ska bli skönt att komma hem på måndag eller tisdag efter att ha varit hemifrån i en hel vecka.

Åh! Mor och jag var och handlade idag och där hittade jag en sjukt snygg sportbag.
Den var i rött fejk skinn men ack så snygg.

Nej, nu ska jag nog lägga mig ner en stund i min säng.
Har så fruktansvärt ont i magen men jag har fått en tablett av mor.
Så lite vilande innan man åker igen.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

ps. syster, gå ut och hoppa på ungarnas studsmatta en stund så ska du nog se att pyret snart är ute.ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0