Black coffe

God morgon!
Just nu sitter jag och dricker dagens första kaffe!
Gutt!
Ska ta bussen om en timme men jag har tid att skriva, ska bara föna håret och sminka mig, sen är jag klar och det tar typ 5 min.

Idag ska vi har naturkunskap.
Jag älskar naturkunskap,likaså biologi.
Vet inte varför , men jag har alltid gjort det och jag har alltid haft lätt för det.
Så det börjar vi med nu på morgonen.
Sen har jag faktist ingen aning om vad vi har, eftersom förra torsdagen var jag på begravning.
Jag vet i alla fall att jag avslutar dagen med bruksgitarr, så det är najs!

Åh, nu sitter wiwwi och stirrar på mig.
Men jag vet hur man fintar bort henne!
Man får absolut inte ge henne ögonkontakt eller göra något roligt ljud.
Oh! Det gick!
Nu gick hon i stället ut i hallen och käkade hundmat.
SCORE!

Nej, föna håret var det ja!
Nej, tjena!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0