Breakfeast at tiffany's

Godmorgon!

Vileken mysig morgon det är!
Ganska knäppt ändå, för en månad sen kunde man gå ut på morgonen med linne och shorts.
Nu måste man puckla på sig långbyxor,tjocktröja och jacka för att inte frysa.
Så himla mysigt!

Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag bege mig till skolan!
Dagen bjuder på naturkunskap och sen vet jag absolut inte vad vi har mer.
Dålig koll?
Nejdå!
Men dom ändrar i shemat och sånt hela tiden , så man har aldrig koll.

Jag saknar Sarah&Jimmy som tusan!
Ni får inte vara sjuka tillsammans.
Tänk er att lilla jag sitter i en liten hörna och gungar fram och tillbaka.
Okej, kanske inte så drastiskt, men nästan!

Nej, nu måste jag in i duschen.

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0