Careful

Hejsan!
Just nu sitter jag och försöker ringa min mor, men hon vill förmodligen inte prata med mig verkar det som.
Eller så sover hon. Kan vara så med.
Eller så hinner hon inte ta telefonen.
Tänk om det hänt något?
Usch, nu blir jag sådär nojjig och paranoid igen.
Det är jobbigt.
Ska prova ringa nu igen.
*ringer*
.....*faxen går in*

Okej, nu blir jag riktigt orolig.
AAAAAAAAAH!

Jag försöker prata med henne varannan dag i alla fall.
Usch nej, nu blev jag jätterädd att det hänt något.
Usch..

Nej, jag får fösöka tänka på något annat nu.
Jag lutar mig tillbaka och sätter igång paramores nya album och försöker lugna mig.
Men shit, tänk om det hänt något.
Syrran har inte skrivit någon kommentar i min blogg heller.

Hmm..
Nu fick jag massa konstiga känslor.
SVARA!

Nej, nu ska jag böla lite.
Som sagt, hatar kvinnobekymmer.

tro.hopp.kärlek

Kommentarer
Postat av: Sis

Här är det lugnt lilla syster yster! Jag LOVAR att ni får reda på det så fort den kommit ut, om det så är mitt i natten! Just nu sover nog lill*n, för det är väldigt lugnt i hotell magen.



Kramar från oss

2009-09-24 @ 07:25:10
URL: http://liddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0