Chariot

Hejsan!
Nu har ju inte jag skrivit ett tag, men igår så följde Jenny med mig hem efter skolan.
Vi tittade på tv ch chilla och sen handlade jag lite mat med.

Resten av gårdagen var bara så mysig!
Morgonen med.

Jag gjorde mig i ordning och stack till skolan och hade rytmik och dans.
Sen efter den lektionen fick jag så galet ont i magen.
Hatar kvinnobekymmer!
Som tur var så är det bara en lektion som jag missar så jag stack hem.
Så här ligger jag nu och glor på sorgliga såpor och bölar.
(Hata kvinnobekymmer ännu mer.)

Och jag saknar Anton och Alvin.
charlie och natalie med.

Undrar hur det är med systra mi.
Har du känt något än, syster? :)
Bebbe snart?:)

Men nu är det bara 2 dagar kvar tills bebben är uträknad att komma.
Hoppas hon får den nu snart!
Hihi!

Nej, nu ska jag fortsätta titta på en sorglig såpa och böla lite till.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0