crash and burn

Hejsan!
Just nu sitter jag utanför mitt rum.
Har ett skrivbord där.
Och här hade jag tänkt att sitta på dagarna när jag sitter vid datan och när jag pluggar.
För det värsta man kan göra är att ligga i sängen med datan.
Ni vet väl att man sover dåligare om man ligger i sängen och läser,tittar på film,pluggar och liknande saker?
Inte?
Jo, det gör man. Det är sant!
Och det är för att om man lägger sig i sängen så ställer man in kroppen på viloläge och då tror den att man ska sova.
Och då kan man få problem att sova när det väl är dags.
Det ni!
Det finns en del av mig (gömt långt inne någonstans) som faktist är smart.
Så det får bli att sitta här om dagarna.
Ska i alla fall försöka att låta bli sänge på dagen.
Nu babblar jag.
Bajs.

I alla fall.
Jag försov mig i morse med en halvtimme, men jag hann göra mig klar på 45 min ändå!
Vi fotades idag med.
I alla fall..
Vill ni ha en dagens outfit?
Gör aldrig det så det kanske kan vara kul när man för en gångs skull ser hyfsat bra ut.


Gick i skolan gjorde jag i alla fall!
Jag bekantade mig en del med några ettor med.
trevliga var dom!
Efter skolan fikade jag med min syster.
Hon bjöd på en frapino.
Skitnajs!
Vi satt och snackade om massa olika saker.
Riktigt kul att få träffa henne igen.
Sen kommer det förmodligen bli så att när hon ska föda (om ca 2 veckor) så kommer jag ta ledigt de dagarna som hon ligger på bb och så kommer jag ha barnen här hemma.
Och detta är eftersom det är svininfluensa hysteri på bb, så den enda som får komma till bb och hälsa på annelie är hennes man.
Barnen får inte komma och inga andra anhöriga.
Så vi får vänta tills hon åker hem igen.
Det tycker jag är skitdåligt. Fast i och för sig så vill jag ju inte att barnet ska bli dåligt, så det är nog bäst.
Nej, hörde ni ni!
Nu ska jag göra något vettigare.
Så med andra ord, ingenting!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0