Crystal ball

Hejsan!
Just nu sitter jag hos min faster och här ska jag förmodligen vara ända tills på tisdag nästa vecka.
Sen ska jag hem på tisdagen och sen på fredagen åker min faster igen så då ska jag nog ta och komma hit igen tänkte jag.
Det är ju så himla skönt att vara här.
Nära till skola och här är jag aldrig ensam.
Jag kan ta tåget när jag vill,bussen när jag vill.
Och jag kan hela tiden träffa kompisar.
Så att jag aldrig blir ensam.
Visst, jag kommer ju självklart sakna mor , men jag får åka hem lite då och då, antar jag och säga hej.
Men det kommer bli skitbra, att få klara sig själv.

Just det ja!
Jag var ju och lämnade in min dator idag.
Och tack och lov så fick jag låna en annan bärbar data så länge från elgiganten.
Dock är den sprucken och svart på en del av skärmen, men jag bryr mig inte så mycket om det.
Huvudsaken är att jag kan vara inne på internet och allt det där.

Skolan har väl gått bra idag.
Hade samhällskunskap som nu påverkar en väldigt negativt, eftersom det enda han gör är att babbla om samma sak om, och om, och om, och om, och....
Ni fattar.
Och jag blir så trött på det.

Men annars har väl dagen gått bra! =)

Nej, nu ska jag ta och spela lite gitarr.
Det kliar i fingrarna!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0