Divine

Hallå!

Lite tråkigt att jag knappt har tid att skriva blogg mer, men jag har fullt upp med skola och annat här hemma.
Idag är sista dagen jag är hemma nu på ett tag.
Eller ja, jag skulle vilja sova här hemma i morgon natt med men min faster vill att jag ska komma till henne med. men jag får se med det.
Ska försöka sova här hemma på landet i morgon i alla fall :)
Ja, dagen har passerat och jag har varit väldigt trött, men det kan vara ganska skönt när man väl ska sova, för då är det GUTT!

Fick åka till skolan en hel timme tidigare. Det är det som är det negativa med att bo här på landet.
Jag kan inte ta ut mina sovmorgnar.
Jag gick lite rundor med Oscar och Andy, sen hade jag rytmik och dans. Det var superkul!
Vi fick delas upp i grupper och dansa afrikansk dans!
Jag var med selia och emma och jag tyckte väl att det gick hyfsat bra, förutom att jag måste ha sett väldigt förvirrad ut..
Efter det hade vi håla i några timmar.
Jag var ätteduktig och satte mig ner och skrev en hel del på mitt projektarbete.
Mitt projektarbete ska bli en bok.
En väldigt personlig bok som i princip ingen får läsa.
Jo, dom som ska betygssätta den och kanske nån nära vän.
Men ingen annan. Eller ja, ni kanske inte förstår vad jag menar nu men vissa kommer få vars en personlig del av boken, även om dom inte får läsa hela boken.

Sen var det dags för naturkunskap.Mesta delen av lektionen flummade vi bort, men sen fick vi fart.
Jag väntar på att catrin ska skicka arbetet eftersom vi ska redovisa i morgon. Catrin! Lägg på ett kål med att maila mig!
Sen stack jag,cat,challe,jimmy och linnea och käka och sen stack challe och linnea så då gick jag, cat och jimmy ner till hamnen och satt och snacka och mös!

Och sen åkte jag hem!
Väl hemma var det dags att städa och planera allt för i morgon och fredag och hur jag ska göra. Jag har dock fortfarande inte kommit fram till något vettigt...

Hmm...

Nej, nu ska jag glo på idol och vila min långa(Hrm hrm) ben :)

Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0