engel

God middag!

Galet vad jag är uttråkad.
Jag vet inte riktigt om jag åker hem till min faster idag.
Funderar på om jag ska börja plugga lite.
Min data är ju hackad så jag kan inte göra det på den , så det får väl bli att jag sitte här nere och gör det.
Jag ska skriva 2 a4-sidor och ett djur som jag vill lära mig lite mer om.
Vill helst ha det mesta gjort tills bebben kommer för då kommer jag inte ha tid till att plugga när jag ska passa en 5-åring och en 2-åring samtidigt.
Så det gäller att ha framförhållning.
Men jag tror att jag stannar hemma och pluggar och tvättar idag och sen packar jag i kväll och sticker sen hem till min faster eter skolan.
Jag kan inte packa allt, utan jag får åka hem sen i veckan och hämta mer saker.
Annars blir det alldeles för tungt.
Nej, nu ska jag börja leta upp information om mitt djur.

Fridens!
Tro.hopp.kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0