Heal the world

Tjenis!
Började morgonen med 1,5 timmes sovmorgon.
Det var galet skönt.
Men jag är ändå lika trött nu.
jaja, åkte in till skolan vid 9 och gick på lektion och sen slutade jag igen.
När jag satt  och pluggade så kom tre olika människor och började massera mig.
Först var det oskar.
Han stod och masserade mig ett tag och jag höll i princip på att somna.
Efter han kom emma och masserade mig. Jag höll på att somna igen.
Sen kom frans och massera mig och gissa vad? Jag höll på att somna!
Alla tre kommenterade att jag hade en benig rygg.
Tack för den!

Ja, sen bjöd jimmy mig på mat och sen åkte jag hem.
Väl hemma tog jag det bara lugnt. tittade på lite film och drack kaffe.
Sen åkte jag och mor in till ysatd och mötte upp min syster.
Sen tittade vi på bio.
Vi såg "flickan som lekte med elden" och den var helt sjukt bra!
Jag var och såg den först filmen " Män som hatar kvinnor" 2 gånger på bio i vintras.
Jag älskar dom filmerna.
Noomi rapace är så galet bra och snygg..

Ja, och nu är jag hemma igen.

Trött och sliten är jag.

Och tankspridd, men det löser sig. Jag har fått lära mig själv att jag måste sluta tänka så mycket.

Och det hjälper.

Nej, nu ringer min mobil. Undrar vem det kan vara...
Hehe, nej jag vet vem det är!<3

Hejdå!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0