I don't want to miss a thing

Konstigt, det där.
Du hittar alltid fel hos andra, men aldrig hos dig själv.
Felfri?
Nej, ingen är felfri.


God middag.
Just nu ligger jag i soffan och glor på idol repriser och drömmer om att kanske en dag vara med där själv.
Men jag tror inte det. Jag har varkens utseendet eller rösten till det.

Håller på att koka kaffe.

Väntar på att alla mina o.c-avsnitt ska ladda klart så jag kan krypa upp i soffan och glo på det.
Jag ska ta och städa lite så länge.
Eller ja, städa och städa.
Jag har fint och prydligt här men man kanske skulle ta och dammsuga och torka av lite.
Sen åste jag börja sortera vad jag ska ha med mig hem och vad jag ska lämna här hos min faster.
Åker ju hem antingen i morgon eller på tisdag för att sen komma hit igen på torsdag eller fredag och då ska jag passa huset i 10 dagar till.

Det ska bli skönt att få komma hem i två,tre dagar för att jag saknar både hundarna och mor som en galning.
Men snart är jag hemma igen.

Mormor, idag skulle du fyllt 90 år.
Jag saknar dig och dina galna kommentarer.
Hoppas du har det bra var du än är.
Jag älskar dig.

Tro.hopp.Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Sabrine

Din röst är alldeles för personlig för att platsa i Idol!

2009-09-27 @ 21:51:02
URL: http://sommarfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0