I love your way

Nämen tjena!
Dålig uppdatering, i know!
Gårdagen var najs och känslofull.
Både på ett väldigt bra sätt och på ett väldigt dåligt.
Tack Frida för en trevlig kväll!
Kom hem halv 4 i morse och somnade ganska så direkt.
Min faster kom in och väckte mig klockan halv 11.
Jag blev redigt chokad att jag hade sovit så länge!
Men jag steg upp och pigg var jag med!
Åt en fruktansvärt god frukost med min faster och sen la vi oss på hennes terass för att sola!
D-vitamin är bra mot svininfluensan!
Sen packade jag och 14.07 skulle jag ta tåget.
Det var problem med atomaterna så man skulle betala på tåget i stället.
Tåget var 20 minuter försenat.
Och tågvärden var en man som log mot mig hela tiden så fort han gick förbi.
Han glömde till och med att ta betalt.
Så jag åkte gratis.
Det var najs!

Så nu sitter jag här och passar mina små syskonbarn.
Dom är väldigt tysta just nu.
Kan vara för att det är barnprogram på tv och för att det står chips och jornötsringar på bordet och det är oboy i deras glas?
Hmm...
Ska väl ta och sätta ungarna i badet.
Dom är riktigt skitiga!

Nej, nu ska jag väl ta och lägga barnen i blöt!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0