Jag är bara lite lost.

Idag har varit en...konstig dag.
Varför har jag ingen aning om.
Den känslan som kändes så bra i morse typ försvann.
Men men , det är väl sånt som händer.

Jaja, jag åkte till skolan och hade samhällskunskap.
Jag är nästan chokad över hur koncentrerad jag har börjat bli på lektionerna.
Jag sitter och lyssnar intresserat och är med och diskuterar mycket.
Vad hände?
Hmm..
Men det känns väldigt bra.
Ska vi bara hoppas att jag är lika duktig med läxor och arbeten med!
Jag vill verkligen satsa nu sista året!

Sen hade jag håla i 3 timmar.
Åh! Estets underbara planering!
NOT!

Sen var det ensemble.
Det gick som det gick.
Eller hur ANGELICA ANDERSSON!?
Haha!

Sen fikade jag lite med ange och lolo.
Sen bar det av hemåt.
Väl hemma gjorde jag....ingenting.

Så skönt det är att komma hem från skolan och bara luta sig tillbaka och andas. Men till slut började jag tvätta och sen städa undan lite på rummet, så nu kan man i alla fall gå här inne :) Ja, jag vet. jag är en liten mögtocke just nu. Men det får jag faktist vara tycker jag! Jag plockar undan lite dag för dag i alla fall.

Men nu ska jag snart sova.
Ska upp klockan 6 i morgon.
Jag älskar morgnar!
Dom är så kalla och nya på något sätt.

Nej!

Fridens!
Och till alla mina vänner :
Jag är så otroligt glad att jag har er. Jag hade inte varit någonting utan er!
Jag älskar er!

Och jag saknar mina små älsklingar!
Annelie! jag vill träffa dig innan du ska ploppa ut den lilla bebben!
Jag saknar er!

jag & två av mina älsklingar:


fridens!
tro.hopp.kärlek.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0