Knocks you down

Inatt drömde jag att syrran fick barn, IGEN!
När man drömmer om det så ofta så förstår man hur mycket man faktist längtar.
Bara det att inatt kändes det så himla verkligt så när jag vaknade var jag tvungen att kolla mobilen om nån hade ringt.
Herregud vad jag längtar!

Och jag saknar mina syskonbarn som en idiot!
Men snart,Snart ska jag få ha Anton och alvin hos mig i några dagar.

Gårdagen var väl helt okej.
Jag hade några kompisar som var på Kings head så jag gick ner där och umgicks lite med dom.

Är ju ledig från skolan idag, men jag tror ändå att jag får sticka dit och snacka lite med lärarna.
Känner för det i alla fall.

Sen ska jag packa det som jag måste ha med mig hem dessa dagarna som jag ska vara hemma.
Jag lämnar kvar lite kläder och andra saker här så jag inte behöver släpa med mig massa saker hem och hit varje gång.

Ska ta och städa undan lite här med, men som jag skrev igår så är det inte så mycket som behövs göras.
Tar väl ungefär 10 min att göra allt.
Jag är nästan chokad själv över att jag har hållt så bra ordning här i en hel vecka.

Nej, men nu ska jag ta och packa lite och sen blir det duschen och skolan.

Just det ja!
Jag ska möta upp Emma för hon ska handla tapeter och kolla i second hand butik.
Dagen kommer bli najs tror jag!

Fridens!
Tro.hopp.kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0