Kun for mig

Godmorgon!
Somnade ganska snabbt igår. Vaknade dock till av att jag fick lite skumma och söta sms.
Lite innan 8 i morse vaknade jag av att lilla alvin kröp upp i sängen hos mig med en visselpipa.
Dock vistte han inte hjur man skulle göra med den så vi låg bara och mös.
MYS!
När jag väl gick upp så var det bara anton uppe.
Så vi tre satte oss och kollade på mussepigg!
Och nu har de andra också kommit upp så nu sitter vi och äter frulle.
Jag hade tänkt att vara så pass snäll så jag ska hjälpa syrran att städa lite.
Hon har liksom en fet mage i vägen så det är lite lättare för mig då!

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0