Losing you

Hej!
Har inte kunnat uppdatera på grund av att jag har varit helt jäkla nere och för att internet inte har funkat.
Men som tur är så har jag haft folk omkring mig hela dagarna.
Så jag har inte varit så ensam.
Vilket har varit väldigt skönt.
I torsdags var jag ju som sagt på begravning.
det var verkligen hemskt och jag får tårar i ögonen bara av att tänka på det.
Usch.
Under två timmar satt jag och grät ordentligt. Som tur var så hade jag Emma brevid mig så jag höll henne hårt i handen hela tiden. Men usch nej, det var verkligen hemskt.
När jag väl kom hem till ystad så var jag helt själv.
Jag gick upp till willys och handlade mat och dricka.
Hade en sån fruktansvärd huvudvärk pga allt gråtande.
Men efter att ha druckit två redbull och av att äta dagens första mål klockan sju på kvällen, så mådde jag bättre.
Efter en liten stund kom Mathilda till mig eftersom jag kände mig ensam.
Vi snackade och lyssnade på regnet och tittade på tv.
Det var riktigt mysigt.
Så klart var det red bull inblandat i bilden med.
vid 11-tiden stack mathilda hem igen och jag började släcka i huset och låsa alla dörrar sen somnade jag ganska fort av utmattningen.
Mathilda, jag behövde verkligen det. Tack så mycket! Du betyder massor<3

I fredags hade jag sovmorgon ända tills halv 8.
Riktigt skönt
Började morgonen med matte och sen med konsthistoria.
Konsthistoria tilltalade mig riktigt mycket. Jag var nästan chokad själv över att jag pratade så mycket med läraren och de andra eleverna om ämnet. Jag är inte riktigt så mycket för det i vanliga fall men jag hade så många synpunkter just i detta ämnet.
Läraren var sjukt bra med!
Sen hade jag mentorsmöte med min nya mentor.
Vi satt och pratade om allt möjligt och vips! så hade det gått mer än en timme. Kändes som tio minuter!
Sjukt trevlig mentor.
Sen på kvällen blev det kings head.
Dock ingen sprit för mig.
Jag gillar det inte så mycket så jag satt med ett glas vatten under kvällen.

Idag satt jag och anna mest och snackade om allt mellan himmel och jord.
Sen glodde vi på mtv, vilket är extremt hjärntvättande. Ögonen liksom fastnar på tv utan att man tänker på det.
Men sen mutade vi tv:n och jag spelade och sjöng för anna.
Eller ja, hon tvingade mig i princip.
Sen åkte anna hem och jag åkte en liten stund efter.
Hann packa undan och städa undan på 15 min i hela huset.
Bra gjort, enligt mig.
I kväll blir det kalas för bror min!
Så om någon timme ska jag pallra mig in i duschen.
Men just nu ska jag burra ner mig i min egna säng och glo på true blood!

Fridens!!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: anna

sjuuuuuuuukt bra spelande måste jag säga. det måste lätt göras om!

2009-09-06 @ 17:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0