maria maria

Det är inte rätt att må såhär.

Just nu sitter jag hemma hos min faster och snart ska jag göra mig ordning.
Ska på fest i kväll, men det är en massa saker som ska ske innan dess.
Först ska jag duscha här hemma
sen sticka till mathilda.
där ska vi göra oss i ordning.
sen ska vi handla.
sen ska vi ta tåget till svarte till catrin.
sen ska vi ta tåget till ystad igen.
gå till frida och caroline som har fest.
sen ska jag, egge och kanske nån mer till kings head.
Sen ska jag sova!

i morgon ska jag ta tåget till gärsnäs.
Där ska jag passa anton och alvin.
Sen ska jag få se resultatet från annelies magavgjutning!
Kommer nog bli jättefint!
Längtar tills den lilla bebben är ute!
Jag har även fått klartecken från mina lärare att det är okej att jag har barnen hos mig när annelie har fött.
Så jag fick ledigt så många dagar jag behöver, så syster, ligg du på bb så länge du vill!

 

Men nu kommer faster hem så nu måste jag dra.

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0