Me and my kids!

Jag är så galet glad!
Om 23 dagar är det uträknat att jag ska bli moster igen.
Jag längtar som en idiot efter det lilla knytet som jag så många gånger har känt sparka och hålla på i annelies mage.
Och man längtar så mycket efter att få hålla det som man så länge har känt där i magen, i famnen.
Och när jag väl sitter där på BB med barnet i famnen så känner jag en sån lycka!
Inget slår det!
Jag förstår inte hur man kan sakna någon som man aldrig har träffat.
Men jag saknar verkligen denna bebisen och den dag den kommer.
Jag längtar verkligen som en idiot!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är fler som längtar!



Kramar

Sis och sprattelbebis

2009-09-02 @ 12:11:09
URL: http://elovsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0