Mockingbird

Hallå där!

Idag har varit en lite konstig dag men jag känner ändå att jag har fått ut en del av den.
Började klockan 8 med naturkunskap.
Sen efter det så hade jag håla tills klockan var halv 2.
Vid 1-tiden var jag så otroligt irriterad, så jag gick in och pratade med min klassföreståndare som verkligen är den bästa som finns!
Så då sa jag hur mitt shema var, jag har håla på några timmar varje dag.
Men nu är det fixat för torsdagen och fredagen.
Så nu börjar jag klockan 8 på torsdagar och slutar klockan 11.
Jag ska egentligen börja halv 2 med bruksgitarr, men eftersom jag är hyfsat bra på gitarr så ska jag förmodligen tenta av gitarr i stället.
Så då slipper jag håla och att sluta halv 5 på torsdagar.
Sen på fredagar börjar jag vid 10 och slutar vid halv 12.
Så ja, slutet på veckan är najs för min del!

Ja, så jag åkte hem och sen somnade jag ganska snabbt i min säng.
Hade en otroligt hemsk dröm.
Jag drömde att min bror, Dennis, skulle döda mig. Han hade redan förberett allt.  Men som tur var så skaffade jag hjälp av Ingemar, min klassföreståndare.

När dennis sen skulle förklara, så bara skrattade han åt det. Jag började storböla och blev så otroligt förbannad på han.

När jag vaknade brast jag ut i gråt och hela jag var svettig och rälig.
Inga såna drömmar fler gånger, tack!

Nej, nu ska jag titta på idol och sånt, i morgon är det ju sovmorgon!

Wihoooo!
8 dagar kvar tills syrran är uträknad att ge oss ett nytt mirakel!

Fridens!
tro.hopp.kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0