Say it right

Haj!
Jag kom hem från skolan för typ en timme sen!
Dagen har gått väldigt sakta men det är bara för att jag har haft huvudvärk hela dagen.
Kom hem och såg att jag hade glömt ta mina järntabletter så det var kanske inte så konstigt.
Men nu har jag tagit den och huvudvärken är nästan borta.
Men nu ska jag snart packa mina saker.
Ska bo hos min faster.
Jag kommer nog bo där ganska mycket nu detta sista året på gymnasiet.
Nära till skolan, kanske nära till ett framtida jobb?
Ska försöka hitta något nämligen.
Får se hur det blir med det.
Men jag ska i alla fall dit!
Så får se om jag skriver mer i kväll . tror nästan det.
Bjuder på en bild av mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0