sen en tid tillbaka

Hej!
Vilken dag!
Har haft fullt ös, medvetslös hela dagen!
Alltså, jag har inte varit medvetslös, men ehh...?
Nä, just det ja!
Jag vaknade som sagt tidigt i morse.
Var i skolan vid 8 tiden.
började nio.
Sjukt roligt ämne!
slutade skolan 10.
Så då blev det en fika med folk.
Sen var det loppis,lindex och chrispa som gällde!
Sen gick jag tillbaka till skolan och spelade lite gitarr.
Då ringde mor sen kom hon och hämtade mig.
Vi körde och handlade och sen bar det av hem till gråstorp.
Jag packade ner lite kläder till begravningen och sen tog jag bussen till skolan igen och mötte upp mathilda.
Sen stack vi till willys och handlade redbull och sen bar av hem till henne.
Det var riktigt najs och tiden flög iväg!
Mathilda ska till prag med sin mamma och hon frågade mig om jag ville med.
Det var inte så himla dyrt och det är bara i några dagar, så jag kanske kan flörta lite med mor.
Har aldrig varit utomlands innan.
Eller jo, london.
Men det räknas inte!
För det var med skolan och det enda jag gjorde var att vara orolig för min mor som var sjuk just då.
så jag njöt inte en enda sekund.
Då gälls det väl inte?
Men det hade i alla fall varit en upplevelse och man hade kanske kunnat vända det till ett projektarbete?
Gud, jag har alldeles för många bollar luften för tillfället!

Ja, sen satcka jag hem och kröp upp i soffan och mös!
Oc nu gick jag och la mig.
Ska snart sova, hade jag tänkt.
Är trött som ett helt ålderdomshem!

I morgon är det begravning och jag hatar verkligen det. vill lägga benen på ryggen och springa i väg.
Helst till en annan planet.
Men jag känner att detta är en sak som jag måste göra!
Och det ska jag.
Får sticka till skolan och snacka med lärarna.
Sen åker jag väl.

Nej, nu ska jag sova.

Mathilda, du äger!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0