Sober

Tjena!

Dagen har varit galet rolig men även väldigt jobbig.
Jag har lekt med sarah och jimmy hela dagen och som vanligt när vi tre sitter brevid varandra så kan ingen av oss hålla tyst, eller om vi håller tyst så börjar vi garva av någon konstig anledning.
Skumt det där...
Ja, sen har jag bekantats med konstiga ettor och även lärt mig cello!
Det e najs!

När jag kom hem så tog jag det bara lugnt och glodde på film och lekte på msn.
Det är också najs!

Det finns dock en sak som är mindre najs.
Och det är hur nära vänner bara kan ljuga en rakt upp i ansiktet!
Man får ju reda på saker och ting till slut och det jag står kvar med då är tvivel och besvikelse.
Kommer jag någonsin kunna lita på den här personen igen?
Och jäkligt besviken eftersom det förmodligen inte är första gången.

Usch!

Om 11 dagar kommer bebben!!!!!!!!!
Yeay!
Och om en vecka så ska jag bo i ystad en hel vecka. förmodligen kommer jag få ha barnen hos mig i ystad, men det tycker jag bara ät mysigt, för då kan vi promenera lite och jag kan lätt ta med mig ungarna till skolan om jag behöver hämta något där och vi är nära affär och allt. och nicklas kan lätt hälsa på barnen om han saknar dom för mycket!Det kommer bli fint. Barnen och jag.
Jag tycker om det ansvaret.
Och dom som känner mig och hur jag är när det gäller barnen, så är jag otroligt ansvarsfull.

Jag längtar.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Sagt av anton igår
Vi satt i bilen och skulle tanka när niclas körde lite för långt.
Anton: Backa far. BACKA BACKA!
så niclas backade och gick ut och tankade och hoppade sen i n i bilen igen och skulle köra.
Då säger anton
"backa framåt far, BACKA FRAMÅT"

Åh, gud. den ungen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0