The voice within

Hei!

Just nu ligger jag i sängen och glor på idol och nördar mig på msn, som vanligt!
Jag har varit sjukt irriterad idag.
Inte i skolan , men när jag kom hem.
Förmodligen för att jag blir helt slut efter skolan.

Men i alla fall.
Igår var en sjukt rolig dag!
Jag har valt djurkunskap och igår var vi på ystads djurpark och fick titta på massa djur.
Vi fick även gå in till lemurerna och herregud!
Jag är förälskad i dom.
Jag hade lemurer på axeln, i knäet och på huvudet.
Och man fick mata dom med vindruvor.
Dom smaskade jättemycket men dom var verkligen helt underbara!
Speciellt när dom tog sin lilla hand om ens finger och tittade på en.
Åh!

Sen efter att skolan var slut, så följde Jenny med mig hem.
Hon har inte varit här på 2 år, så det var roligt!
Vi tittade på true blood och busade!

Vi somnade vid halv 12 tiden och sen var det upp klockan halv 7 i morse!
in och ha rytmik och dans.Sen var det håla i tre timmar.

Hatar shemat. Sen hade vi naturkunskap. Jag gillar den lektionen. Sen slutade vi!
Ja, sen kom jag hem och var sur och ving.

Tror nästan att jag ska ta och sova snart. Är helt galet trött!

Börjar 8 i morgon med naturkunskap igen.

Piii, jag orkar inte blogga.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0