Wake me up when september ends

God morgon!
Min data funkar fortfarande inte utan nu sitter jag vid min gamla bärbara data som är typ 10 år gammal.
Så allt går väldigt segt.
Det enda som funkar på min "nya" data är msn.
Får väl lämna in datan idag.
Det jobbiga är ju bara det att jag har så otroligt mycket saker på den och jag har ingen aning om dom kommer vara kvar när jag får tillbaka den efter reparationen.
Anna tror att nån har hackat sig in på den.
Jag hoppas i så fall att det är noomi rapace från män som hatar kvinnor. *dräggel*

Ja, igår passade jag huset och tog det lugnt.
Vid 9 kom anna.
Vi glodde på freaky friday och dåliga zombiefilmer.
Vid halv 1 åkte hon härifrån igen.

Sen hade jag galet svårt för att somna så jag gjorde väl inte det förräns 2 , halv 3.
Och vaknade pigg och vaken halv 8.
Yeay!

Idag tror jag nog att jag åker hem till min faster.
Får väl säga till mor att jag måste lämna in datan med.
Så kan vi passa på med det då.

Nej, nu måste jag ge mig på datan ännu en gång.
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek<3



5 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0