Walk away

Godmorgon!

Gårdagen var trevlig.
Dock gjorde jag det misstaget att lägga mig i soffan en liten stund och vad gör jag?
Jo, somnar.
Men det var bara någon timme.

Sen skulle vi hem och lämna dennis.
Gick upp om och träffa hans spindel.
Den var skittråkig och inte så stor som jag trodde.
Den spindeln som jag dammsugade upp i förra veckan var nästan större.

Jag kommer inte ens ihåg att vi kom hem eller någonting utan jag bara vaknade i min säng i morse.
Det är det som är det bästa med att gå i sömne.
Du sover men gör allt ändå.
jag hade tvättat av mig sminket och tagit av kläder och allt.
skitnajs.
Nåja.

Idag ska jag absolut inte göra någonting.
Fast just nu tvättar jag , så det är väl det och städning som står på schemat.
Kom hem igår och kunde knappt gå på golvet.
Fullt av tvätt!
Skärpning ELIN!

Nej, nu drar jag yao!

Fridens!

Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0