Knocking

Puh!
Fullt upp med allt som har med projektarbete att göra.
Jag ska dock ha ledigt ons,tors,fredag så att jag kan jobba ordentligt med det.
Tänker mig att jag kommer sitta med flera liter kaffe natt och dag dom dagarna.
Jag ska skriva klart om en karaktär idag och sen ska jag nog ut och springa en runda, sen fortsätta och skriva lite till. Har märkt att om jag sitter ute i solen och skriver, så skriver jag riktigigt mycket.
Så, nu förstår ni varför jag inte skriver så mycket.
Jag fick min studentmössa i torsdags! Den var riktigt fin!
I lördags så passade jag och Robin lilla allis för första gången.
Det gick ganska bra, förutom att jag låg vaken typ hela natten och lyssnade så att hon andades och så. Robin sov gott i alla fall. Han låg till och med och snarkade den lilla manboyen!

Nu ska jag snart ta bussen hem och börja arbeta.
Jag är riktigt trött också.
Men detta ska jag klara nu. Ska koncentrera mig fullständigt på det nu denna veckan, så har jag nog blivit av ,ed en stor sten med stress tills nästa vecka.
Sen sak jag slappna av en hel del.
Gutt!

På fredag är det valborg. Ska bli najs!
Vi ska sitta i ystad och grilla och ha det gutt!
Sen på lördag har Robin och Lovisa födelsedagsfest för sina kompisar. Kommer nog bli riktigt kul!
Och på söndag ska jag bara chilla.

Fridens!
Tro.hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0