Love is in the air

Hej!
Jag kan skriva ÅÄÖ nu!
För i Lördags så kom jag hem till Sverige igen!
Jag har faktist haft det väldigt bra utomlands, men jag längtade hem.
Det var lite påfrestande att umgås med föräldrarna så mycket som jag gjorde, eftersom jag lätt blev irriterad på deras dumma kommentarer när spriten gick in i kroppen på dem. Men nu menar jag inte att alla var blagade, utan bara någon av dem. Men det kunde förstöra ganska mycket för mig. Jag gillar inte när folk är fulla. Och jag vet inte varför, helt ärligt. Men dom kan bli så sliskiga,sviniga och dräggiga. Och det är det jag inte klarar av. Tror jag.

Men det var verkligen skönt när man kom in genom ytterdörren igen i sitt eget hus.
När jag väl kom hem, så började jag bädda om och lägga sängkläder i tvättmaskinen.
Sen städade jag undan lite smått på rummet och sen blev det en dusch. Sen kom Robin hit och vi pratade väldigt mycket.

Hela söndagen spenderade vi i sängen och tittade på film och pratade. Denna helgen har bestått av mycket pratade om allt mellan himmel och jord. Allt från gamla ex till frisyrer och ja, allt som man kan snacka om.

Igår åkte jag, mor,far och Robin till min syster och åt tacos där. Vi spelade även wii och busade med barnen.
Sen åkte vi till ystad och lämnade robin och sen pkte vi hem igen.

Och idag har jag tvättat, packat upp och tittat jättemycket på buffy och vampyrerna.
I morgon börjar skolan och jag längtar faktist.

Så jag har haft riktigt fina dagar och jag komemr ha riktigt fina kommande dagar med.
Nu ska jag ta en kopp thé och försöka skriva mer på boken.

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0