the strangest of the strange

Jag vill bara hem.
Jag vill kanna mina egna lakan om natterna.
Jag vill kanna min egna sang.
Jag vill kunna prata oavbrutet med mina vanner.
Jag vill kunna ha roligt med mina vanner.
Jag kanner mig sa utanfor.
Sa ensam.
Sa svag.
Men om 15 timmar ska jag fa aka harifran.
Hem till Sverige.
I morgon natt kommer aven min pojk hem till mig.
Min pojk.
Mina hundar.
Mitt, mitt, mitt.
Jag kan inte saga att jag har trakigt har. Jag har haft det jattebra.
Legat och solat och badat och sen gatt ut pa kvallen och haft det mysigt.
Men jag vill anda hem.
Hem till allt det dar som faktist ar mitt.
Jag saknar mina syskon och mina syskonbarn.

Hem ljuva hem.
Om 25 timmar ar jag hemma igen.
Jag langtar.
Oh, vad jag langtar!!


R.I.P Krille.
Tro.Hopp. och det dar sista fina, karlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0