Forever yours

Tjena!
Nu har helgen gått förbi, och jag har ännu en fullspäckad vecka framför mig. eller ja, rätt så fullspäckad!

Mån: Tandhygienist ( ska fixa en fraktur,slipa tänderna och få en skena som jag ska ha över natten) Och sen vidare till Mathilda!
Tisdag: Vara med Mathilda, åka hem på eftermiddagen/kvällen.
Onsdag: Träffa Robin.
Torsdag: Träffa Frans, som jag inte har träffat på sjuuuuuuukt länge!
Fredag:Träffa jobbcoach och träffa Robin!
Lördag: Feeeeest!
Söndag: Chiiiiiiiiill.

Idag, innan jag ska åka iväg, så hade jag tänkt överraska mor med att städa undan lite!
Jag måste även snacka lite med henne om jag hade kunnat få en liten slant. Har 200 spänn kvar och vet inte när jag får pengar nästa gång. Letar ju jobb som sjutton!

Så därför hade jag tänkt att jag kunde ta och städa undan en del här, så jag har gjort något för att förtjäna pengarna!

Måste bara berätta om helgen först!
I fredags, så stack jag och Robin till Kings, där vi mötte upp sjukt många människor från min gamla klass!
Sjukt härligt!
När jag och Robin gick hem, så gick vi och snackade som vanligt. Mitt i allt drar han ner mig mot asfalten(vi gick på en liten väg och var nästan hemma) och sen ligger vi där och tittar upp mot en stjärnklar himmel och ser fullt med stjärnfall!
Det är sådana här som gör att jag inte tröttnar på robin, och att jag fortfarande känner mig nykär. Han är helt fantastisk! Okej, jag får ju erkänna att det var lite ostadigt när han var iväg så mycket, men nu ska han inte iväg mer. Inte på länge.
Det bästa är, att vi inte alltid behöver vara nära varandra. Vi behöver inte alltid klänga på varandra och pussas och hålla på. Vi är som vänner också. Vi kan ligga i varsin soffa och glo på film och bara vara allmänt jäsiga!
Vi kan snacka om allt! Vi busar! Likadant på fester och sånt. Vi kommer dit tillsammans, men under själva festen brukar vi vara på varsitt håll och när vi väl går förbi varandra kan vi ge varandra en puss eller en blinkning, sen går vi vidare.
Jag vill inte säga för mycket nu, men jag känner att inom sin tid, så kan jag känna att jag skulle kunna ha allt det där med robin som jag sagt att jag egentligen inte vill ha. Jag har sagt att jag inte vill ha barn, vill knappt gifta mig eller allt det där. Men ska jag göra det med någon, så ska det vara med honom. Kanske lite naivt, men det är så det är.
Robin säger själv att hans förra förhållande inte alls är som vårt. Vi är så lika och vi är spontana och har så otroligt kul tillsammans!

Jag älskar honom!


Men nu ska jag ta och städa!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0