I got a lisence to kill

Hej!
Just nu sitter jag hemma hos fröken Grön (Mathilda Green)
Kom hit igår efter mitt tandläkarbesök. Fick en fraktur lagad och ska in om några veckor igen för att fixa med en nattskena och sånt stuff. Najs!
senare lagade jag och Mathilda kycklingsallad(godaste någonsin!) Och sen satt vi och snackade. Länge! Ända tills klockan 5 i morse. Sen sov vi.

Vaknade klockan halv 12 idag ( gulp! Har inte vaknat så sent på åratal!)
Vibunkrade upp oss i varsin soffa och tittade på ghost hunters tills alldeles nyss. Grön är ute och springer en runda medans jag skriver lite. Ska nog ta bussen hem vid halv 6 tiden. När jag väl kommer hem ska jag färga ögonbrynen tror jag. Sen måste jag skriva klart mitt cv.
Jag längtar tills torsdag, då jag ska ta en fika med Fransen min =)
Ska blir riktigt kul! Har ju inte träffa honom på länge!

Nej, nu ska jag lama lite till!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0