If you fall hard, i fall harder.

Åh!
Jag är så fruktansvärt förälskad!
Igår var det 6 månader sen jag och Robin blev ihop.
Det enda jag krävde av honom var att vi skulle träffas bara.
Vädret var ju dåligt på förmiddagen/eftermiddagen, så man var inte så sugen på att göra något.
Men Robin överraskade mig, och det REJÄLT!
Igår kom han och hämtade mig vid 6-tiden här hemma. Solen hade börjat komma fram och det började bli riktigt fint väder!
Sen körde vi till snogeholmssjön och gick en runda där. Vi tittade lite på fiskare och bara gick omkring.
Efter det körde vi till Sövdesjön och där tittade vi på fotbollsspelare lite grann och man såg hur mycket Robin saknade att spela fotboll, så jag föreslog att han skulle dra ihop ett gäng och spela. Bara för skojs skull. Robin fick även tag på en bortsparkad fotboll, så han var väldigt nöjd. Vi satte oss på bryggan och pratade lite. Sen satte vi oss i bilen igen och körde vidare. Nu skulle vi försöka dra oss hemåt mot mig igen och in i en liten hydda som ligger i en skog nära mig. Men! På vägen hittade vi ett sjukt stort träd som vi var tvunga att fota. Så det gjorde vi! Väl på väg till den här hyddan, såg vi mellan 20-30 dovhjortar, så vi körde till sidan och började gå upp mot en stig, så vi kunde se dom ännu närmre. Helt plötsligt stod dom mitt framför oss, med bara några meters avstånd! När dom väl fick syn på oss, så sprang dom och robin stod bakom mig och höll om mig medans vi såg dom springa iväg. Det var helt underbart! Vi gick tillbaka till bilen och körde till den lilla hyddan. Robin hade sagt till mig att ta med mig massor av filtar, så jag hade väl med mig ca 10 stycken.Och sen skulle jag även ha med mig min dator, så vi kunde ha lite musik. Vi la ut filtarna och satte igång mysmusik, sen började robin rota fram massa godheter ur en kylväska! Det var mackor, melon,kex,jordgubbar(även med choklad på)ja, allt ni kan tänka er! Till detta drack vi en jättegod cider.Han tände en massa ljus och formade dom som en 6:a, eftersom det var 6 månader sen vi blev ihop. Robin vet om att jag älskar naturen. Han är själv likadan. Jag njöt som sjutton av allt. Vi snackade bägge två om hur underbart vi tyckte att det var och vi bestämde att detta var något som vi borde göra oftare.Sen åkte vi hem vid 10-tiden och somnade gott i min nybäddade säng.

Så jag har verkligen fått den perfekta gåvan av robin! Det var så underbart och det är något som jag aldrig kommer att glömma. Jag älskar honom. Han är helt underbar. Det finns inte många guldklimpar som honom!

Det är ju ganska svårt att skriva alltihopa,precis så som jag kände det. Men det var verkligen det finaste som någon någonsin har gjort för mig. Det mest omtänksamma,fina och romantiska som någonsin hänt mig!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0