One week

Jag vet, jag vet. Har inte uppdaterat bloggen på över en vecka, men jag har verkligen haft fullt upp! Och sen blev jag sjuk!
Men jag kan börja berätta från typ onsdagen i förra veckan!
Jag åkte och träffade älsklingen min och han var mer kärleksfull än någonsin! Han överöste mig med komplimanger och kärlek.Jag verkligen älskar när han är sån!
I torsdags åkte jag till ystad och träffade Frans! Vi tog en fika och pratade, sen gick vi hem till Mathilda och mös i några timmar. Vi tittade även lite mer på ghost hunters.
Mot kvällen gick jag och frans hem. Vi pratade mycket om förhållanden och gamla minnen. Gud vad jag har saknat denna vän!
På fredagen skulle jag egentligen träffat min jobbcoach, men eftersom mor fick åka in på vårdcentralen, så blev det inte av. Hon mår dock bra nu. Det är gick som hade gått ner i foten på henne, så att hon knappt kunde gå. Men som sagt, det är ganska bra nu =) Mot eftermiddagen/kvällen kom både barnen och Robin. Barnen är så himla roliga. Dom hinner knappt komma in genom dörren innan  dom frågar efter Robin. Det känns helt underbart måste jag säga, eftersom dessa barn betyder allt för mig och likaså gör Robin. Så att detta klickar så bra som det gör, är bara fantastiskt! Lördagen Åkte vi och handlade lite. Vi handlade födesedagspresenter(Bästa ever!) och sen handlade Robin kläder och annat grejs(såklart!) Senare mot kvällen, så fixade vi oss och stack på fest! Som var otroligt rolig! Söndagen bestod av rehablitering och massa tv, typ. Vi tog även bort allt som hade med sommaren att göra. Pool,solstolar och annat är nu borta. Det ser dock ut som ett ufo har landat på gräsmattan,där poolen stod. Sjukt kul!
Måndagen började jag känna av lite förkylning. På tisdagen började den bli riktigt hemsk! Var även på malmöfestivalen och såg johnossi och band of horses torts min sjuklighet! Pojken förljde med mig hem och sov över. I går låg jag bara i soffan och var allmänt sjuk.Fick nässpray och andra ateraljer utav mor, så att jag kunde friskna till lite. Senare kom robin och vi tittade på film och åt glass. Sjukt skönt för min hals. Ska nog ta mig en laddning nu med. Och idag ska jag ha möte med min jobbcoach. Och jag mår inte alls bra, så vi får se hur detta går. Sen har jag lite filmer som ska ses och även några serier. Sjukt najs. Hela helgen ska jag spendera med Robin. I morgon hoppas jag verkligen att jag är bättre, så att jag är lite mer människa, så att man kan hitta på något. Lördag ska vi hjälpa Dennis och Anna att flytta. Och sen på söndag ska jag dra mig in mot skurup till Sarah och Jimmy, för att passa deras tre katter och deras lägenhet i över en vecka! Kommer bli sjukt najs att få komma hemifrån lite grann =)

Men nu mina damer och herrar, ska jag ta och värma ett glas mjölk med eucalyptus i och sen ska jag äta en fet portion med glass! Bara för att jag är sjuk! Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0