Please mr.

Hej!
Jag har märkt att jag är en sån människa som behöver göra saker hela tiden för att inte deppa ihop.
Som idag ska jag både träffa min jobbcoach och sen ska jag till tandläkaren. Så idag har jag att göra. Ska även dammsuga våningen och sånt.
Sen i morgon ska jag passa barn. Då är morgondagen också shemalagd. Rätt så nice,faktist.
Det är torsdagen som jag i nte har något speciellt. Blir väl att hjälpa mor med städning och förberedelser inför fredagen.

Igår såg jag en film som jag faktist var väldigt skeptisk mot. Nämligen "last song". Varför var jag skeptisk? Jo, för att miley cyrus var med i den. Men den sista halvtimmen av filmen spenderade jag med att böla. Den var så jäkla bra, trots allt. Så se den!
Jag kommer nog mysa till det med en film ikväll igen.

Just nu är robin på väg till Wacken. Känns sådär. Han ringde mig i går och var ganska onykter.Dom hade börjat värma upp. Haha, han är allt tokig min pojk. Hoppas nu att allt går bra och att det inte händer något. Jag kommer ju ha fullt upp ändå, som tur är! :)
Men nu ska jag tvätta håret och sen är det dags att träffa min jobbcoach för första gången. Hon är sjukt trevlig,btw. Träffade henne på Ams och sen har jag pratat i telefon med henne. Hon är full av energi och fruktansvärt trevlig! Det gillas!

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0