Smelly cat

Tjenare!
Igår åkte jag hem till Robin för jag skulle slinga hans hår!
Han skulle klippa sig först. När han väl kom hem igen, så var det riktigt snyggt,faktist! Han kippte det kortare på sidorna och sen hade han längre uppe på huvudet. Låter som om han gjorde en mohawk, men nej, det gjorde han inte!(Tack och lov!)
Sen skulle jag då ha uppgiften att slinga det! Jag drog på han slinghättan ( och satt och skrattade bakom hans rygg) och började dra hår.
När vi väl skulle skälja av det, så drog jag av hättan och han hade då vita spikes i sitt ljusa hår. Så först skulle han stå och verka cool med detta i några minuter (och visa sin mor) sen kunde jag skölja av det. Det blev helt okej, faktist. Fast jag skulle vilja att han fortfarande var mörk på sidorna, men eftersom jag slingade det för typ en månad sen, så var där fortfarande slingor där, så jag fick jämna ut det hela.
Men resultatet blev skitsnyggt i alla fall. Kommer bli sjukt snyggt när han stylar det.
Sen åkte jag hem i princip.

Denna dagen (idag) Kommer bjuda på en fika med Ida och sen hoppas jag att hon vill strosa runder med mig och kolla på reasaker i stan =) Senare mot kvällen så ska jag åka hem, koka en stor kopp te och se på nyaste avsnittet av true blood!
Sen är det fredag i morgon, najs :D
Helgen kommer bjuda på Robin och tillsammans ska vi passa barn! =)

Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0