The birds and the bees

Såja, nu har jag plockat av och torkat av allt i köket. Har även dammsugat kök och hall! Ska även ta och göra detsamma på badrummet. Sen hade jag tänkt att bädda mors och fars säng och plocka undan lite till. Om typ en halvtimme ska jag ta och packa lite, eftersom jag ska spendera natten hos Mathilda. Sen ska jag ta och hoppa in i duschen!

Men jag har ju ändå varit ganska duktig tycker jag! =)
Skulle även behöva ta och måla naglarna med.....hm....Jag får skynda mig!

Jag längtar väldigt mycket till helgen. Dels för att jag får träffa Robin och dels för att vi ska på en ganska stor fest med ca 100 pers! Och jag ska ha på mig min oanvända röda fodralklänning för första gången! Så denna veckan ska jag verkligen inte äta mycket! Började med det redan förra veckan och det gick jättebra!
Men nu ska jag ta och fortsätta här!

Vi hörs!
Fridens!
Tro.Hopp.Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0